Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sözlerini en çok begendiginiz şarkı....

  • je67 • 30 Ocak 2006 18:13 • #493230
    iyide adam nirvananin sarkisidir dememist ki .
  • da hui • 30 Ocak 2006 19:29 • #493232
    Megadeth- Trust
  • trashtalker • 31 Ocak 2006 12:25 • #493254
    Aerosmith-Crazy
    "That kinda lovin' turns a man to a slave,
    That kinda lovin' sends a man right to his grave"
  • cehennemindibi • 1 Şubat 2006 01:52 • #493266
    Dark Tranquillity-Lethe
    Cradle oF Filth-Bathory Aria
    Borknagar-The View Of Everlast
    Everygrey-A Touch Of Blessing
    İron Maiden- Como Estais Amigo
    Bu Kadar Yetermi ?
  • NefesAL • 1 Şubat 2006 19:25 • #493289
    kargo-boğaziçi
  • crazy stranger • 1 Şubat 2006 21:54 • #493294
    aslında durumuma göre değişir ama çok beğendiğim ve değişmeyecek olan iki tane şarkı var... The Doors - The End The Who - Behind Blue Eyes
  • jasuakamikaze • 1 Şubat 2006 22:46 • #493297
    DİRE SRAİTS - BROTHERS İN ARMS
  • manu • 4 Şubat 2006 12:34 • #493444
    nev -benmişim şarkı amacından sapmış gibi gözükse de inanılmaz anlamlı sözleri var bana kalırsa,onunla yarışacak diğer şarkı da çilkeşin yetmiyor isimli parçasıdır
  • mor_ve _ötesi • 4 Şubat 2006 23:11 • #493477
    yolgezer_refika:D

    mor ve ötesi_gece(en çok diğer şarkılarının hepsni beğeniyorum yoksa da..)
    anathema_suicide veil
    anathema_lost control
    we bilimum anathema..
    teoman_dursun zaman(şu sıralar)
    sezen aksu'nun tüm şarkıları
    system of a down_chop suey
    evanescence_missing
    seether_amy lee_broken
  • mthrfucker • 5 Şubat 2006 13:28 • #493505
    no use for a name-feels like home