Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Sözlerini en çok begendiginiz şarkı....

  • mor_ve _ötesi • 4 Şubat 2006 23:11 • #493477
    yolgezer_refika:D

    mor ve ötesi_gece(en çok diğer şarkılarının hepsni beğeniyorum yoksa da..)
    anathema_suicide veil
    anathema_lost control
    we bilimum anathema..
    teoman_dursun zaman(şu sıralar)
    sezen aksu'nun tüm şarkıları
    system of a down_chop suey
    evanescence_missing
    seether_amy lee_broken
Bu konunun tüm mesajları