Dostum haklısın özür diliyorum unuttum. Programın karmaşasına daldım. Buradaki forum epey gerilerde kaldığı için bi süredir takip etmiyordum. Mesaj yazan olmuyor diye bakmıyordum. Merak etmeyin sitemde garaj'ın linki var. Garaj bu albümde bana gereken desteği verdi herkese teşekkürler.
Bir dahaki platformlarda mutlaka garaj'ın adını anacağım.