estafurullah hocam özür nasıl kelime
ben sadece hani garaj ında adını ansaydın hoş dururdu demek istemiştim :)
bu arada bir dahaki platformlardan bizide haberdar et dinleyelim
ankara da garage da bi konserin olacakmış.
bari onu buradan duyur kısmet belki o tarihte bende ankara da olurum birde canlı performans izleriz :)