lan ne insanlar var ya...rock n coke taki ROCK "sallandırmak" "gümbür gümbür" manasında...hala da "rock festivali rock festivali"...!!!?'?musik festivali diyor adamlar,anlayın artık...
bizim ezikler ancak taş atmayı bilir zaten..yerli malı ya rock n coke..
hıııı ama yurt dışındaki bir festivale de imrenerek bakarlar...
ulan bir avuç genç sıkıntılarını yenmek için yıllar önce toplanıp şehirde festival düzenliyor..bu festival gelenekselleşiyor ve şuan dünyanın/avrupanın en önemli festivali oluyor..biz ise şanslıyız kafamıza cola yağıyor hiç olmadık yerden festival çıkıyor birşeyler yapıyor bu cola ama biz,biz bok atarız laf ederiz beğenmeyiz...biz adam olmayız arkadaş...insan değiliz biz...otmuş bokmuş nohutmuş...24 yaşındaymış...peeeeh