Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock'n coke a kimlerin gelmesini istersiniz?

  • only_only • 5 Şubat 2006 03:22 • #493493
    aaaaaaaa mor ve ötesini unutmaaa
  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 03:41 • #493494
    ya sen ne kadar komikmişsin.sen git istersen tek başına eğlenirsin belki
  • grungeforever • 5 Şubat 2006 13:05 • #493504
    aaa olur mu 'kimse'...Yıldız Tilbe,Petek Dinçöz bi de Mustafa Sandal ı getirmezlerse gitmem.
  • gokcen • 5 Şubat 2006 13:59 • #493507
    beni bozar oğlum öyle mekanlar sen yaş ve yandaşlarınla takıl,siz kolalarınızı yudumlar,otlarınızı çekerken adına rock festivali dediğiniz bu boktan organizasyonda rock müzik icra etmeyen alakasız grup ve şarkıcılarla eğlenin,tepinin ne halt yerseniz yeyin, böyle nohutların içinde eğlenememem ben zaten,haklısın....susarım...özel mesaj sallama...

    blood'n kok!!!!!
  • enough • 5 Şubat 2006 14:04 • #493508
    linkin park!!!
  • ADIO • 5 Şubat 2006 14:17 • #493514
    lan ne insanlar var ya...rock n coke taki ROCK "sallandırmak" "gümbür gümbür" manasında...hala da "rock festivali rock festivali"...!!!?'?musik festivali diyor adamlar,anlayın artık...

    bizim ezikler ancak taş atmayı bilir zaten..yerli malı ya rock n coke..

    hıııı ama yurt dışındaki bir festivale de imrenerek bakarlar...

    ulan bir avuç genç sıkıntılarını yenmek için yıllar önce toplanıp şehirde festival düzenliyor..bu festival gelenekselleşiyor ve şuan dünyanın/avrupanın en önemli festivali oluyor..biz ise şanslıyız kafamıza cola yağıyor hiç olmadık yerden festival çıkıyor birşeyler yapıyor bu cola ama biz,biz bok atarız laf ederiz beğenmeyiz...biz adam olmayız arkadaş...insan değiliz biz...otmuş bokmuş nohutmuş...24 yaşındaymış...peeeeh




    bi git çay koy...
  • raistt • 5 Şubat 2006 14:32 • #493516
    Buyüzden Robbie Williams diyeceğim.


    vayy,robbie haa.ya geçen sene bi dolu geyiği yapıldı ama hala uslanmamışız anlaşılıyor!!! rock n coke di mi festivalin adı,niye robbie o zaman?? hani senin isteğini eleştirmek için değil söylediklerim ama bi isim hatası var ya.. ben rahatsızım bu durumdan. music'n coke olsun canımı yiyin, bi de james blunt gelsin.. ha eger yok diyorsanız ok,rock'n coke'a bence HIM gelebilir.
    pemala yı bi daha çıkartmazlar herhalde öyle bir organizasyona. çilekeş ve dorian biraz ön planda olabilir,şebnem zaten vazgeçilmez.. duman ve mor ve ötesi : hayır!!!
  • ADIO • 5 Şubat 2006 14:47 • #493517
    al işte forumu okumuyorlar ki..ben ne yazdım demin..
  • dexter_holland • 5 Şubat 2006 14:48 • #493518
    50 cent, Sugababes ve Rasmus geliyorsa Robbie Williams da gelir. Bana ne, değiştirsinler adını. Uyduruk pop-rock gruplarını dinleyeceğimize saf pop dinleyelim, kaliteli olsun. Neyse, farketmez. Zaten rock'n coke gibi bir festivale hayatta gitmem.
  • ReigN13 • 5 Şubat 2006 15:02 • #493522
    Rammstein gelsin isterim,velvet revolver da olabilir,metallica da olabilir(imkansız gibi birşey:).