Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock'n coke a kimlerin gelmesini istersiniz?

  • hiperateşkızıl • 11 Şubat 2006 11:54 • #493774
    Ölmeden dünya gözüyle bi linkin park görsek..ama jay z ile ne yapmaya çalıştılar anlamadım,resmen hezimet o albümleri!!!apocaliptica bu yıl süperdi,yine izlemek büyük zevk olurdu..ve tabi limpbizkit..
  • xob • 11 Şubat 2006 12:11 • #493775
    kesinlikle linkinpark gelmeli korn u bile getirdilerse heralde him i de getirebilirler ama öncelikle LİNKİNPARK
  • STEPGOD • 11 Şubat 2006 17:22 • #493797
    Damien rice gelse de mendilimiz alıp gitsek sonra üztüne radiohead çıksa iyice damar olsa biraz eğlenmesek müzik dinlesek! bi de alter bridge çaksalar üstüne havamısı bulsak fena mı olur?
  • ever-frost • 11 Şubat 2006 17:28 • #493798
    kimse gelmesin rock'n coke a
    hatta yapılmasın mumkunse bi daha
    barışarock!!
  • Holy_Bastard • 11 Şubat 2006 18:37 • #493806
    şimdi sen rock'n coke'a mı karşısın barışarock'a mı?!? Yok eğer metal festivallerine bok atma niyetiyleyse bu yazın (hatalıysam söyle) niye yazıyorsun? Gitmezsin olur bite o müziği sevmiyorsan...
  • ever-frost • 12 Şubat 2006 05:26 • #493877
    :) komik bi yorum bence
    herkes niye burda birbirine çatmaya çalışıyo
    ben bunu anlamıyorum
    ülkemde bazı tv programlarından sonra niyeyse kavga eden prim yapar gibi bişey oluştu
    bu yanlış arkadaşlar
    ben rock'n coke a karşıyım ve bu gayet açık anlaşılıyo yazımdan
    gitmiyorum zaten
    korn u sevmeme rağmen gitmedim bu sene
    apocalyptica da gelmişti...
    daha çok severim korn dan ama gitmedim
    lütfen bişey yazarken sadece kötülemek için değil tartışmak için yazın
    tartışmanın gerçek anlamını biliyorsanız eğer
  • Ayrton Senna • 12 Şubat 2006 11:48 • #493890
    Ben Ekşi Sözlük'denim lan herşeyi bilirim...
  • nefretimsin • 12 Şubat 2006 18:32 • #493908
    poahaha ve puuff yaaaniiii..
  • hesil • 12 Şubat 2006 20:07 • #493915
    ıyk dicem sevmiyorum bu sözü ama


    ııııııııııııyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkk
  • Narcoholic • 12 Şubat 2006 21:48 • #493926
    tabii ki placebo ama onlar coca colaya karşı sanırım ama yine de placebo gelcek ve ben de orda olcam 18 haziranda sanırım össden çıkıp ohh :))