-
Ölmeden dünya gözüyle bi linkin park görsek..ama jay z ile ne yapmaya çalıştılar anlamadım,resmen hezimet o albümleri!!!apocaliptica bu yıl süperdi,yine izlemek büyük zevk olurdu..ve tabi limpbizkit..
-
kesinlikle linkinpark gelmeli korn u bile getirdilerse heralde him i de getirebilirler ama öncelikle LİNKİNPARK
-
Damien rice gelse de mendilimiz alıp gitsek sonra üztüne radiohead çıksa iyice damar olsa biraz eğlenmesek müzik dinlesek! bi de alter bridge çaksalar üstüne havamısı bulsak fena mı olur?
-
kimse gelmesin rock'n coke a
hatta yapılmasın mumkunse bi daha
barışarock!!
-
şimdi sen rock'n coke'a mı karşısın barışarock'a mı?!? Yok eğer metal festivallerine bok atma niyetiyleyse bu yazın (hatalıysam söyle) niye yazıyorsun? Gitmezsin olur bite o müziği sevmiyorsan...
-
:) komik bi yorum bence
herkes niye burda birbirine çatmaya çalışıyo
ben bunu anlamıyorum
ülkemde bazı tv programlarından sonra niyeyse kavga eden prim yapar gibi bişey oluştu
bu yanlış arkadaşlar
ben rock'n coke a karşıyım ve bu gayet açık anlaşılıyo yazımdan
gitmiyorum zaten
korn u sevmeme rağmen gitmedim bu sene
apocalyptica da gelmişti...
daha çok severim korn dan ama gitmedim
lütfen bişey yazarken sadece kötülemek için değil tartışmak için yazın
tartışmanın gerçek anlamını biliyorsanız eğer
-
Ben Ekşi Sözlük'denim lan herşeyi bilirim...
-
poahaha ve puuff yaaaniiii..
-
ıyk dicem sevmiyorum bu sözü ama
ııııııııııııyyyyyyyyyyyykkkkkkkkkk
-
tabii ki placebo ama onlar coca colaya karşı sanırım ama yine de placebo gelcek ve ben de orda olcam 18 haziranda sanırım össden çıkıp ohh :))