-
bu sene slipknot geliyomuş ole duydum yanliş olabilir amna hayalı bıle guzel
-
hiç kimse gelmesin.
mümkünse böyle bi rezalet bundan sonraki yıllarda yaşanmasın
saygılar
-
daha belli değilmiş kimlerin gelceği.anket yapılıyo.sonra haber verilcekmiş,kimlerin gelceği ama keşke gelse.ankete katılmak istiyosan ve katılmadıysan www.rockncoke.com.tr de yapılıyo
-
skate punk,ska punk,emo
:)
saygılar cümleten
eğlenirken beni anımsa,24 tane dokundurma benden sana....
-
başbakan ve yandaşları gelsin isterim...
-
Evet bencede.Belki biraz bişeyler öğrenirler.
-
festivalin ismi ile ilgili açıklama ne zaman yapıldı bilmiyorum ama sanki rock müzik ve cocacola şirketini yanyana görmenin rock müziğin doğasına aykırı olacağını düşünenler tarafından gösterilen tepkilerden sıyrılmak amacıyla yapılmış bir açıklama gibi geldi bana. Ama festivalin türk müzik camiasına katkısını inkar etmem saygımı duyarım gitmem ama slipknot ya da foo fighters gelse tv.den izlerim
-
alınma hemen:)
-
delikanlı rock çı gazoz kapağıyla konsere gitmez.
-
:S