Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock'n coke a kimlerin gelmesini istersiniz?

  • davidsylveria • 6 Şubat 2006 12:55 • #493601
    bu sene slipknot geliyomuş ole duydum yanliş olabilir amna hayalı bıle guzel
  • karakızıl • 7 Şubat 2006 15:31 • #493643
    hiç kimse gelmesin.
    mümkünse böyle bi rezalet bundan sonraki yıllarda yaşanmasın
    saygılar
  • blackrainbow • 7 Şubat 2006 16:29 • #493645
    daha belli değilmiş kimlerin gelceği.anket yapılıyo.sonra haber verilcekmiş,kimlerin gelceği ama keşke gelse.ankete katılmak istiyosan ve katılmadıysan www.rockncoke.com.tr de yapılıyo
  • gokcen • 8 Şubat 2006 05:14 • #493652
    skate punk,ska punk,emo
    :)
    saygılar cümleten
    eğlenirken beni anımsa,24 tane dokundurma benden sana....
  • punklives • 8 Şubat 2006 05:20 • #493653
    başbakan ve yandaşları gelsin isterim...
  • foetus • 8 Şubat 2006 12:11 • #493666
    Evet bencede.Belki biraz bişeyler öğrenirler.
  • silent_peace • 8 Şubat 2006 12:42 • #493670
    festivalin ismi ile ilgili açıklama ne zaman yapıldı bilmiyorum ama sanki rock müzik ve cocacola şirketini yanyana görmenin rock müziğin doğasına aykırı olacağını düşünenler tarafından gösterilen tepkilerden sıyrılmak amacıyla yapılmış bir açıklama gibi geldi bana. Ama festivalin türk müzik camiasına katkısını inkar etmem saygımı duyarım gitmem ama slipknot ya da foo fighters gelse tv.den izlerim
  • gokcen • 10 Şubat 2006 21:27 • #493741
    alınma hemen:)
  • anemas • 10 Şubat 2006 21:30 • #493743
    delikanlı rock çı gazoz kapağıyla konsere gitmez.
  • hesil • 10 Şubat 2006 23:16 • #493750
    :S