festivalin ismi ile ilgili açıklama ne zaman yapıldı bilmiyorum ama sanki rock müzik ve cocacola şirketini yanyana görmenin rock müziğin doğasına aykırı olacağını düşünenler tarafından gösterilen tepkilerden sıyrılmak amacıyla yapılmış bir açıklama gibi geldi bana. Ama festivalin türk müzik camiasına katkısını inkar etmem saygımı duyarım gitmem ama slipknot ya da foo fighters gelse tv.den izlerim