Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

rock'n coke a kimlerin gelmesini istersiniz?

  • holykleij • 5 Şubat 2006 16:37 • #493523
    green day gelsn ama organizasyonun boku cıktı gitmek baya bir düşünme gerektirir hale geldi bence tuvalet sorunu,o sorunu bu sorunu derken katlanabilirlik yetimi kaybediyorum cok sey kaybedecek olsam da...
  • ThErİoN • 5 Şubat 2006 17:13 • #493532
    aerosmith, velvet revolver , bob dylan... (ankettekilerden seçecek olursam)
  • holykleij • 5 Şubat 2006 17:23 • #493534
    audioslave de olabilir nickleback falan uyar yani
  • LooP • 5 Şubat 2006 19:38 • #493538
    mvö nün rockncoke a geleceğini uman zihniyetin ben :D
  • Holy_Bastard • 5 Şubat 2006 22:40 • #493553
    lan ne insanlar var ya...rock n coke taki ROCK "sallandırmak" "gümbür gümbür" manasında...hala da "rock festivali rock festivali"...!!!?'?musik festivali diyor adamlar,anlayın artık...

    bizim ezikler ancak taş atmayı bilir zaten..yerli malı ya rock n coke..

    hıııı ama yurt dışındaki bir festivale de imrenerek bakarlar...

    ulan bir avuç genç sıkıntılarını yenmek için yıllar önce toplanıp şehirde festival düzenliyor..bu festival gelenekselleşiyor ve şuan dünyanın/avrupanın en önemli festivali oluyor..biz ise şanslıyız kafamıza cola yağıyor hiç olmadık yerden festival çıkıyor birşeyler yapıyor bu cola ama biz,biz bok atarız laf ederiz beğenmeyiz...biz adam olmayız arkadaş...insan değiliz biz...otmuş bokmuş nohutmuş...24 yaşındaymış...peeeeh



    bi git çay koy...


    +100000...(Bu arada sanırım ekşi'de veya zamanede yazarsın) :))

    Ayrıca Dexter kusura bakma ,öyle bir festivale hayatta gitmem diyosun ama geçen seferkine gidemedin diye 'bütün gün ağladım' diyen sen değil miydin?
  • dexter_holland • 5 Şubat 2006 22:52 • #493555
    Oğlum, Dexter vardı o festivalde. Dexter için cehenneme bile giderim. (tabii ki hayır, biliyorsunuz fanatiklikten nefffret ederim)
  • pUnKeR • 5 Şubat 2006 23:09 • #493558
    hmm demek mvö rakınkoka çıkmaz. ama fantayla çıkar dimi? ilk sene rakınkokta mvönün ismininde olduğunu unutma!
  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 23:29 • #493560
    otçu? bana gelen en büyük hakaret budur.düzgün konuş lütfen!!!
  • blackrainbow • 5 Şubat 2006 23:34 • #493561
    abi sonuna kadar sana hak veriyorum.bunlar herşeye sırf bok atarlar.başka bişey yapmazlar.biz aynı yoldan devam
  • ADIO • 6 Şubat 2006 00:47 • #493577
    evet;ekşideyim..
    orda da zaten her sene gündeme gelir ama bir türlü anlamaz insanlar...