:) komik bi yorum bence
herkes niye burda birbirine çatmaya çalışıyo
ben bunu anlamıyorum
ülkemde bazı tv programlarından sonra niyeyse kavga eden prim yapar gibi bişey oluştu
bu yanlış arkadaşlar
ben rock'n coke a karşıyım ve bu gayet açık anlaşılıyo yazımdan
gitmiyorum zaten
korn u sevmeme rağmen gitmedim bu sene
apocalyptica da gelmişti...
daha çok severim korn dan ama gitmedim
lütfen bişey yazarken sadece kötülemek için değil tartışmak için yazın
tartışmanın gerçek anlamını biliyorsanız eğer