Buyüzden Robbie Williams diyeceğim.
vayy,robbie haa.ya geçen sene bi dolu geyiği yapıldı ama hala uslanmamışız anlaşılıyor!!! rock n coke di mi festivalin adı,niye robbie o zaman?? hani senin isteğini eleştirmek için değil söylediklerim ama bi isim hatası var ya.. ben rahatsızım bu durumdan. music'n coke olsun canımı yiyin, bi de james blunt gelsin.. ha eger yok diyorsanız ok,rock'n coke'a bence HIM gelebilir.
pemala yı bi daha çıkartmazlar herhalde öyle bir organizasyona. çilekeş ve dorian biraz ön planda olabilir,şebnem zaten vazgeçilmez.. duman ve mor ve ötesi : hayır!!!