Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • Noryth Aquanum • 5 Şubat 2006 14:11 • #493510
    Be çocuk , zibidi metalciler bilmez Racer X'i diyorum.Sen nerden biliyorsun , üstüne bir de çalıyorsun eşşek sıpası diyesim geldi.

    Frenzy attırıyor herif ya.Paul Gilbert'in önünde saygıyla eğilirim , ne yazık ki bu veletin önünde de.Ama afferin lan , devam et.Ekşi'ye bakayım bir , neler yazmışlar orada da...

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4628046460703829608&q=racer+x
Bu konunun tüm mesajları