Be çocuk , zibidi metalciler bilmez Racer X'i diyorum.Sen nerden biliyorsun , üstüne bir de çalıyorsun eşşek sıpası diyesim geldi.
Frenzy attırıyor herif ya.Paul Gilbert'in önünde saygıyla eğilirim , ne yazık ki bu veletin önünde de.Ama afferin lan , devam et.Ekşi'ye bakayım bir , neler yazmışlar orada da...