Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • Noryth Aquanum • 5 Şubat 2006 14:11 • #493510
    Be çocuk , zibidi metalciler bilmez Racer X'i diyorum.Sen nerden biliyorsun , üstüne bir de çalıyorsun eşşek sıpası diyesim geldi.

    Frenzy attırıyor herif ya.Paul Gilbert'in önünde saygıyla eğilirim , ne yazık ki bu veletin önünde de.Ama afferin lan , devam et.Ekşi'ye bakayım bir , neler yazmışlar orada da...

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4628046460703829608&q=racer+x
  • ADIO • 5 Şubat 2006 14:23 • #493515
    8 yaş değil mi bu?:)
  • ibanetze • 5 Şubat 2006 16:46 • #493525
    la bunları yakalayıp toptan linç etmek lazım :))

    kaç yaşında başlamış bu velet yav,bi de on sekiz yaşında dinlemek lazım tabi bunu :)
  • ThErİoN • 5 Şubat 2006 17:08 • #493530
    evet daha da kötü olan durum veletin 12 değil 8 yaşında olması, artık anasının karnında sweep mi kasmaya başladı naaptı bilmiyorum ama helal olsun...bunalıp da o yeteneğini harcamasın.

    seyrettikçe kafamı duvarlara vurmak geliyor içimden, ama yine de önünde saygıyla eğiliyorum demekten başka çare yok. =)
  • miami_karpuzu • 5 Şubat 2006 22:30 • #493550
    cocuk degil o yasini kucultmus o o kadar.dimi.:s
  • josf_in • 5 Şubat 2006 23:59 • #493564
    bunun gerçek olmadığını söyleyin :)
  • gokcen • 6 Şubat 2006 15:08 • #493605
    paulo gilberto aşk böcüü
  • ibanetze • 7 Şubat 2006 12:07 • #493630
    hısım-akraba aramızda para topladık haftaya bu çocuğun memleketine gitcez suikast amaçlı :)
  • Noryth Aquanum • 7 Şubat 2006 18:18 • #493646
    12 12.
    8 olduğunu kabul etmiyorum.Nüfus cüzdanını göstersin dsfd.
  • rickenbacker • 11 Şubat 2006 22:02 • #493843
    8 yaşında değil miydi o ? valla gitarist arkadaşlara üzülüyorum :D