-
Be çocuk , zibidi metalciler bilmez Racer X'i diyorum.Sen nerden biliyorsun , üstüne bir de çalıyorsun eşşek sıpası diyesim geldi.
Frenzy attırıyor herif ya.Paul Gilbert'in önünde saygıyla eğilirim , ne yazık ki bu veletin önünde de.Ama afferin lan , devam et.Ekşi'ye bakayım bir , neler yazmışlar orada da...
http://video.google.com/videoplay?docid=-4628046460703829608&q=racer+x
-
8 yaş değil mi bu?:)
-
la bunları yakalayıp toptan linç etmek lazım :))
kaç yaşında başlamış bu velet yav,bi de on sekiz yaşında dinlemek lazım tabi bunu :)
-
evet daha da kötü olan durum veletin 12 değil 8 yaşında olması, artık anasının karnında sweep mi kasmaya başladı naaptı bilmiyorum ama helal olsun...bunalıp da o yeteneğini harcamasın.
seyrettikçe kafamı duvarlara vurmak geliyor içimden, ama yine de önünde saygıyla eğiliyorum demekten başka çare yok. =)
-
cocuk degil o yasini kucultmus o o kadar.dimi.:s
-
bunun gerçek olmadığını söyleyin :)
-
paulo gilberto aşk böcüü
-
hısım-akraba aramızda para topladık haftaya bu çocuğun memleketine gitcez suikast amaçlı :)
-
12 12.
8 olduğunu kabul etmiyorum.Nüfus cüzdanını göstersin dsfd.
-
8 yaşında değil miydi o ? valla gitarist arkadaşlara üzülüyorum :D