-
Eminsin dimi bu çocuğun 8 yaşında olduğuna! Ne diyelim allah gitarist arkadaşlara özellikle 8 yaşından büyük olanlara sabır versin
-
..ya birşey yok...ezberlemiş gelmiş..ben de çalarım ne olucak..
hem zaten 3.02 dakikada yanlış nota basıyo...re olması lazım
ehhehehehehh
ulan vallahi helal olsun.geçen de 1 zenci çocuk izlemiştim. o da tıpkı jimmy abisi gibi çalıyodu..ne olucak bizim gibilerin hali??
gitar tecrübe işi diye bilinirdi.ilk sorulan soru:"kaç senelik gitaristsin" idi.
şimdi gel sen bu çocuğua sor..1 sene oldu olmadı derse ne dicen?...en yakın köprünün yolunu tutucan
-
basçı da var arkada ama hiç sesi duyulmuyo :)
rezillik ya,adam arkada bi tarafını yırtıyo,sesini kısmışlar..
zaten görüntü komik,bi de sesi çıkmayınca....intihar etsin direk bu herif :))
-
Noryth Aquanum sağol bizimle paylaştıın için bunu
ama keşke paylaşmasaydın yaa:(((
şaka bi yana arkadaşlar böyle site bileniniz varsa yazın
ama izledikten sonra hiç abartısız 1-2 dk. ağzım açık kaldı harbi
inanamadım yok ya çalıyomuş gibi yapıyodur falan dedim
-
acaip tatlı bir çocuk harika çalmış sanıyorum sıkı bir öğrenci o albumde ne guzeldir orda söyleyen vokalist kimdi??
-
12 veya 12 den büyük , kesinlikle 8 filan diğil.öyle ya da böyle çok iyi çalıyo velet.
-
12 veya 12 den büyük , kesinlikle 8 filan diğil.öyle ya da böyle çok iyi çalıyo velet.
-
8 yaşında o veled, baksanıza rd prestige nası büyük gelmiş ona, o yaşta mandolin çalması gerek :P ... iyi çalıyo harbi, bi'de şunu söyliyim sadece ezberlemiş demek yanlış olur harbi iyi çalıyor legatolar tapler sweepler gayet iyi ... beni bunalıma sokan iki insan oldu, biri bu biride michael angelo..
saygılar...
-
durun o benim çoocum dna testi istiyorum.
-
ohaa dedim ve yarim saat sonra dilim cozuldu... yok bu insan digil uzayli uzayli... bir velet daha izlemistim o da 8 yasindaydi galiba bateri caliyodu... valla portnoy o yasta oyle caliyosa aticam kendimi bir yerden...