Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • qunduck • 11 Şubat 2006 22:30 • #493847
    Eminsin dimi bu çocuğun 8 yaşında olduğuna! Ne diyelim allah gitarist arkadaşlara özellikle 8 yaşından büyük olanlara sabır versin
  • AkKrock • 11 Şubat 2006 22:44 • #493849
    ..ya birşey yok...ezberlemiş gelmiş..ben de çalarım ne olucak..
    hem zaten 3.02 dakikada yanlış nota basıyo...re olması lazım
    ehhehehehehh

    ulan vallahi helal olsun.geçen de 1 zenci çocuk izlemiştim. o da tıpkı jimmy abisi gibi çalıyodu..ne olucak bizim gibilerin hali??
    gitar tecrübe işi diye bilinirdi.ilk sorulan soru:"kaç senelik gitaristsin" idi.
    şimdi gel sen bu çocuğua sor..1 sene oldu olmadı derse ne dicen?...en yakın köprünün yolunu tutucan
  • ibanetze • 12 Şubat 2006 10:08 • #493882
    basçı da var arkada ama hiç sesi duyulmuyo :)

    rezillik ya,adam arkada bi tarafını yırtıyo,sesini kısmışlar..

    zaten görüntü komik,bi de sesi çıkmayınca....intihar etsin direk bu herif :))
  • arkabahce__esk • 12 Şubat 2006 11:52 • #493891
    Noryth Aquanum sağol bizimle paylaştıın için bunu
    ama keşke paylaşmasaydın yaa:(((
    şaka bi yana arkadaşlar böyle site bileniniz varsa yazın
    ama izledikten sonra hiç abartısız 1-2 dk. ağzım açık kaldı harbi
    inanamadım yok ya çalıyomuş gibi yapıyodur falan dedim
  • DJ GADOHA • 5 Mart 2006 20:37 • #494896
    acaip tatlı bir çocuk harika çalmış sanıyorum sıkı bir öğrenci o albumde ne guzeldir orda söyleyen vokalist kimdi??
  • Serpent_King • 5 Mart 2006 21:10 • #494898
    12 veya 12 den büyük , kesinlikle 8 filan diğil.öyle ya da böyle çok iyi çalıyo velet.
  • Serpent_King • 5 Mart 2006 21:10 • #494899
    12 veya 12 den büyük , kesinlikle 8 filan diğil.öyle ya da böyle çok iyi çalıyo velet.
  • Mad_Slayer • 6 Mart 2006 23:35 • #494951
    8 yaşında o veled, baksanıza rd prestige nası büyük gelmiş ona, o yaşta mandolin çalması gerek :P ... iyi çalıyo harbi, bi'de şunu söyliyim sadece ezberlemiş demek yanlış olur harbi iyi çalıyor legatolar tapler sweepler gayet iyi ... beni bunalıma sokan iki insan oldu, biri bu biride michael angelo..

    saygılar...
  • death_glory • 6 Mart 2006 23:54 • #494955
    durun o benim çoocum dna testi istiyorum.
  • Patrin • 9 Mart 2006 02:30 • #495044
    ohaa dedim ve yarim saat sonra dilim cozuldu... yok bu insan digil uzayli uzayli... bir velet daha izlemistim o da 8 yasindaydi galiba bateri caliyodu... valla portnoy o yasta oyle caliyosa aticam kendimi bir yerden...