Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • arkabahce__esk • 12 Şubat 2006 11:52 • #493891
    Noryth Aquanum sağol bizimle paylaştıın için bunu
    ama keşke paylaşmasaydın yaa:(((
    şaka bi yana arkadaşlar böyle site bileniniz varsa yazın
    ama izledikten sonra hiç abartısız 1-2 dk. ağzım açık kaldı harbi
    inanamadım yok ya çalıyomuş gibi yapıyodur falan dedim
Bu konunun tüm mesajları