Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • Mad_Slayer • 6 Mart 2006 23:35 • #494951
    8 yaşında o veled, baksanıza rd prestige nası büyük gelmiş ona, o yaşta mandolin çalması gerek :P ... iyi çalıyo harbi, bi'de şunu söyliyim sadece ezberlemiş demek yanlış olur harbi iyi çalıyor legatolar tapler sweepler gayet iyi ... beni bunalıma sokan iki insan oldu, biri bu biride michael angelo..

    saygılar...
Bu konunun tüm mesajları