..ya birşey yok...ezberlemiş gelmiş..ben de çalarım ne olucak..
hem zaten 3.02 dakikada yanlış nota basıyo...re olması lazım
ehhehehehehh
ulan vallahi helal olsun.geçen de 1 zenci çocuk izlemiştim. o da tıpkı jimmy abisi gibi çalıyodu..ne olucak bizim gibilerin hali??
gitar tecrübe işi diye bilinirdi.ilk sorulan soru:"kaç senelik gitaristsin" idi.
şimdi gel sen bu çocuğua sor..1 sene oldu olmadı derse ne dicen?...en yakın köprünün yolunu tutucan