Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • AkKrock • 11 Şubat 2006 22:44 • #493849
    ..ya birşey yok...ezberlemiş gelmiş..ben de çalarım ne olucak..
    hem zaten 3.02 dakikada yanlış nota basıyo...re olması lazım
    ehhehehehehh

    ulan vallahi helal olsun.geçen de 1 zenci çocuk izlemiştim. o da tıpkı jimmy abisi gibi çalıyodu..ne olucak bizim gibilerin hali??
    gitar tecrübe işi diye bilinirdi.ilk sorulan soru:"kaç senelik gitaristsin" idi.
    şimdi gel sen bu çocuğua sor..1 sene oldu olmadı derse ne dicen?...en yakın köprünün yolunu tutucan
Bu konunun tüm mesajları