Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • ibanetze • 12 Şubat 2006 10:08 • #493882
    basçı da var arkada ama hiç sesi duyulmuyo :)

    rezillik ya,adam arkada bi tarafını yırtıyo,sesini kısmışlar..

    zaten görüntü komik,bi de sesi çıkmayınca....intihar etsin direk bu herif :))
Bu konunun tüm mesajları