evet daha da kötü olan durum veletin 12 değil 8 yaşında olması, artık anasının karnında sweep mi kasmaya başladı naaptı bilmiyorum ama helal olsun...bunalıp da o yeteneğini harcamasın.
seyrettikçe kafamı duvarlara vurmak geliyor içimden, ama yine de önünde saygıyla eğiliyorum demekten başka çare yok. =)