Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

12 yaşında Racer X çalan çocuğumsu uzaylı.

  • ThErİoN • 5 Şubat 2006 17:08 • #493530
    evet daha da kötü olan durum veletin 12 değil 8 yaşında olması, artık anasının karnında sweep mi kasmaya başladı naaptı bilmiyorum ama helal olsun...bunalıp da o yeteneğini harcamasın.

    seyrettikçe kafamı duvarlara vurmak geliyor içimden, ama yine de önünde saygıyla eğiliyorum demekten başka çare yok. =)
Bu konunun tüm mesajları