Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kim kimdir? İnsanlar neye göre bişeyci oluo ya..çok komik tanımlamalar var.

  • paradigm_shift • 13 Şubat 2006 03:46 • #493943
    biz derken kimden bahsediyorsun bilmiyorum ama ben sana sordum önce sen ne anlıyorsun diye bişey anlamıyorsan bunun niye açıklamasını yapayım ki sana...


    tek bir süper ayar cümlesi gibi görünüyor ilk bakışta;ama aslında 2 noktası eksik,3 cümleden oluşmuş basit bir konsept.Nofx de sadece nickinden ibaret olmayan,çok kelimeli bir müzik sözlüğüdür;beğeniyle okuyoruz yorumlarını.

    ayrıca cevap veriyorum:ben metalciyim.dorock bar'da içtiğim biradan sonra ses sistemini bastıracak desibelde geyirebildiğim için metalci oldum.evet evet,çok komik.
Bu konunun tüm mesajları