Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kim kimdir? İnsanlar neye göre bişeyci oluo ya..çok komik tanımlamalar var.

  • rickenbacker • 11 Şubat 2006 21:58 • #493840
    ohoo milletin canı sıkılıyo başlık açıyo bu ne len
  • mkcervy • 12 Şubat 2006 23:07 • #493934
    ohoo milletin canı sıkılıyo başlık açıyo bu ne len

    yes sir +100000 sana benden :))
  • hesil • 12 Şubat 2006 23:34 • #493937
    sen +100000 veriyon ben +1000000 weriyorum:D
  • paradigm_shift • 13 Şubat 2006 03:46 • #493943
    biz derken kimden bahsediyorsun bilmiyorum ama ben sana sordum önce sen ne anlıyorsun diye bişey anlamıyorsan bunun niye açıklamasını yapayım ki sana...


    tek bir süper ayar cümlesi gibi görünüyor ilk bakışta;ama aslında 2 noktası eksik,3 cümleden oluşmuş basit bir konsept.Nofx de sadece nickinden ibaret olmayan,çok kelimeli bir müzik sözlüğüdür;beğeniyle okuyoruz yorumlarını.

    ayrıca cevap veriyorum:ben metalciyim.dorock bar'da içtiğim biradan sonra ses sistemini bastıracak desibelde geyirebildiğim için metalci oldum.evet evet,çok komik.
  • sönmez • 13 Şubat 2006 05:29 • #493945
    ya brah ya..
  • punklives • 14 Şubat 2006 00:54 • #493968
    ya biraz daha geyiğe vurursunuz diyodum ama yok be...artık herkes ayrı bi alıngan..ulan çok umrumda sanki neye göre neci olduğunuz ben bişeyci değilim zaten...insancıyım valla...oraya yazdığımız nickle bişeyci olunsaydı..başbakan sıfatındaki insanda adam olurdu...örnekler çoğaltılır....

    ya brah ya..


    en güzel cevap bu olmuş yaw...
  • mlokosiewiczi • 14 Şubat 2006 18:31 • #493982
    Ben sanki punklives'ın yazdıklarından nickini punklarla t.şş.k geçmek için koyduğu gibi bir anlam çıkardım. Mesela Forum da hiç "müslüm baba" nickli adam yok mu onun gibi. Çok çılgın punksınız hepiniz ....sınız gibi bir şey ima etmiş olabilir.