ya biraz daha geyiğe vurursunuz diyodum ama yok be...artık herkes ayrı bi alıngan..ulan çok umrumda sanki neye göre neci olduğunuz ben bişeyci değilim zaten...insancıyım valla...oraya yazdığımız nickle bişeyci olunsaydı..başbakan sıfatındaki insanda adam olurdu...örnekler çoğaltılır....
ya brah ya..
en güzel cevap bu olmuş yaw...