Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

kim kimdir? İnsanlar neye göre bişeyci oluo ya..çok komik tanımlamalar var.

  • punklives • 14 Şubat 2006 00:54 • #493968
    ya biraz daha geyiğe vurursunuz diyodum ama yok be...artık herkes ayrı bi alıngan..ulan çok umrumda sanki neye göre neci olduğunuz ben bişeyci değilim zaten...insancıyım valla...oraya yazdığımız nickle bişeyci olunsaydı..başbakan sıfatındaki insanda adam olurdu...örnekler çoğaltılır....

    ya brah ya..


    en güzel cevap bu olmuş yaw...
Bu konunun tüm mesajları