demeye çalıştığım şeyi diyemediğim için herkesten özür diliyorum! demeye çalıştığım şey süper gitar çalıp farklılık yaratamayan, beste yapamayan.. ki bunun örnekleri çok fazla var süper davul çalıp diğer davulculardan hiç bi farkının olduğunu gösterememekten .tabi ki az çok enstruman hakimiyeti olan iinsanlardan bahsediyorum! yaratma konusunda hangisi belirleyici olur? grup müziği için virtiözlük mü gerekli yoksa yaratıcılık(yetenek)mi? umarım derdimi anlatabilmişimdir :)