yaratıcılık dediğimiz kısımda zaten otomatikolarak yetenek giriyo işin içinde. insanın içinde bişeyler olması giriyo. virtüozite de aynı şekilde bana kalırsa. önce yetenek gibi bi temelin olacak ki sen onun üzerine çalışarak pratik yaparak ekle çarp bişeler yap... grup müziği dediğimiz şey ise (en azından klasik müzikte böyle) virtüozitenin bağırarak sergilenmediği fakat tabi ki orda olduğu, ama asıl amacın ansamble balans gibi esasların eşitliğiyle ortaya çıktığı bişey. yani kişisel şov değil grup şov bir bakıma. aksi taktirde herkes solist gibi davransa müziğin amacı zaten sapmış olur, o müzik grup müziğinden çıkmış olur...
saygılar...