fallaha ilk çıktığı zamanlar ben çok küçüktüm:)) ilköğretim sıralarındayken walkmanimle hep dinlerdim.. sonradan baymaya başladı beni.. ya yaptığı müzik bozuldu. ya da ben büyüdüm:PpP we sıkıldım.. bi aralar Müslüm Baba dawasıyla we Haluk Lewent kafgasıyla gündeme oturmaya çalıstı ama onu da beceremedi.. neyse yaa bana nea bunlardan.. Uzun lafın kısası; sevmiyorum onu.. we cok bişe kazandırdıını sanmıyrom.. yine de dinleyenlere saygım var.. şimdi hepinise pai pai dicem.. pohahahah