Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşmudur bu adamın?

  • nefretimsin • 11 Şubat 2006 12:50 • #493782
    fallaha ilk çıktığı zamanlar ben çok küçüktüm:)) ilköğretim sıralarındayken walkmanimle hep dinlerdim.. sonradan baymaya başladı beni.. ya yaptığı müzik bozuldu. ya da ben büyüdüm:PpP we sıkıldım.. bi aralar Müslüm Baba dawasıyla we Haluk Lewent kafgasıyla gündeme oturmaya çalıstı ama onu da beceremedi.. neyse yaa bana nea bunlardan.. Uzun lafın kısası; sevmiyorum onu.. we cok bişe kazandırdıını sanmıyrom.. yine de dinleyenlere saygım var.. şimdi hepinise pai pai dicem.. pohahahah
Bu konunun tüm mesajları