-
teomanla büyüdüm diyebilirim...ben severim yaptığı müziği!
-
fallaha ilk çıktığı zamanlar ben çok küçüktüm:)) ilköğretim sıralarındayken walkmanimle hep dinlerdim.. sonradan baymaya başladı beni.. ya yaptığı müzik bozuldu. ya da ben büyüdüm:PpP we sıkıldım.. bi aralar Müslüm Baba dawasıyla we Haluk Lewent kafgasıyla gündeme oturmaya çalıstı ama onu da beceremedi.. neyse yaa bana nea bunlardan.. Uzun lafın kısası; sevmiyorum onu.. we cok bişe kazandırdıını sanmıyrom.. yine de dinleyenlere saygım var.. şimdi hepinise pai pai dicem.. pohahahah
-
bence baya katkısı olmustur bi cok kgenc rock muzigi onla tanımıştır...bicok isme göre kat kat iidr..aklına koyduunu yapar ve magazinle gundeme gelmemeye calisir
-
Olmuş.
-
Hayranı değilim. hatta hiç dinlemem. Ama pop-rock tarzıyla Türkiye'yi rock müziğe alıştırdı. Şarkı sözleri her ne kadar benim beğeneceğim türde olmasa da ciddi anlamda bir derinliğe sahip, üstünde emek harcanmış. Tıpkı müziği gibi. Gerçekten sevene, sırf Türkçe olduğu için değil, müzik olduğu için dinleyene saygım büyük. Katkısı inkar edilemez.
-
:))bööö
-
Ne demiştin düzeltmeden önce çok merak ettim...
-
teoman ve diğerlerine b*k atan sayın üyelerimiz okusunlar
yılmaz Özdil sabah gazetesinde tam kendilerine uyan bir yazı yazmış hayırlı olsun
konu bire bir oturmasada konsept aynı ;
Seni gidi dinozor...
Millet, AK Parti'ye oy verince...
"Ne güzel, demokrasi tırmanıyor."
Aynı millet, Kurtlar Vadisi'ni seyredince...
"Aman dikkat, derin devlet tırmanıyor."
Hem diyorlar, "milliyetçilik arttı."
Hem diyorlar, "milliyetçi partiler barajı geçemiyor."
Yazdığı dandik romanı okursa millet, "millet iyiden anlıyor."
Yazdığı dandik romanı okumazsa millet, "milletin okuma kültürü yok azizim."
Sırf kendi arkadaşları diye, annem yaşındaki kadınlara "popstar" diyorlar.
Hiç tanımadıkları, canavar gibi müzik yapan pırıl pırıl gençlere "yozlaşmış..."
Şu klişeyi de papağan gibi tekrar ediyorlar:
"Televizyonlar çocukları şiddete özendiriyor."
12 Eylül'den önce ne vardı televizyonda?
Sadece TRT.
Habire buz pateni gösteriyorlardı.
Neden bu milletin çocukları artistik patinaj yapmaktansa, birbirini doğradı TRT'yi seyredip?
Ya da şöyle soralım:
Kaptan Kirk, ülkücü müydü, gomonist mi?
Star Wars'ın kapısında yattı çocuklar.
Madem film seyredip etkileniyorlar bu kadar, "ceday"dan vazgeçtik, neden bir tane astronotumuz yok?
Ne biçim çocuk ki bunlar, Pollyanna'dan hiç etkilenmiyor?
Büyükler hatırlasın...
"Avare" oynarken, sinemaların kapıları kırılıyordu izdihamdan o günlerde...
O günler öyleydi diye, Hint fakiri var mı aramızda bugünlerde?
Bir de şöyle diyorlar, "gelişmiş ülkeler, bu tür mafya özentisi filmlere prim vermiyor."
E "Baba" ne peki?
9 Oscar aldı adam.
Sadece gişede 257 milyon dolar hasılat yaptı.
Malatyalı mıdır, Marlon Brando, Al Pacino, Robert de Niro?
Çok soru sorduk.
Bir de cevap verelim.
Hayata janjan barların penceresinden baktığı için milletin tercihlerini küçümseyen ve kendi tercihlerini dayatmaya çalışan otorite kılıklı dinozorların "the end"i geliyor.
Bağırmaları ondan.
-
biberonda istermisin?
malum o zaman sen daha küçüksün o zaman..
-
Katılıyorum...