-
teomana bok atma trendi moda şu aralar...her önüne gelen dinlemeden etmeden sallıyorlar... dinleyip bok atanlarda kanımca beyinsizlerdir ki şarkı sözlerindeki duyguyu anlamadıkları için..
-
pardon da duygu deyince ne anlıyosun ki sen.. senin dıygı dediğin şey o mu..
-
teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşTUR bu adamın!
Kesinlikle olmuştur.Yazdığı sözler yeterli yaratıcı yanını görmek için.Onun da bizim dönemimize damgasını vurdugunu düşünuyorum.Sevmeyenler tabi ki olabilir ama çamur atmaktan vazgeçin...
-
teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşTUR bu adamın!
teomanın yaptğı müziğe bi isim vermek grekeli bence.. mümkünse buna rock demeyelim.. gerçekten rock yapanlara hakaret etmiş oluruz.. bi arkadaşta genç rock öncüsü olarak göstermiş teomanı.. bildiğim kadarıyla teoman 35li yaşlarda.. sözlerdeki duyguya gelince; bacaktan süzülen bilmem nelerin anlatılması bana pek duygulu gelmiyor kusura bakmayın.. saygılar
-
teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşTUR bu adamın!
valla bu teo kardesin pek katkısı olmadıgı inancı icindeyim :D:D cunku bu adam ne muzik yapıyor belli degil ole bagırıyor işte gitar calıyor ama ne yapıyor belli degil arkadaslar tmm bzn dinlenebiliyor yani de adamn bi kategorisi yok ya rockcı falan degil bnceee :D:D:D
-
teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşTUR bu adamın!
Yapmayın ya her ne adar yapyığı pop-rock olsada bunu kendişide kabul ediyor... Ha katkısımı ADAM TÜRKİYDE TÜRKÇE ROCKI GELİŞTİRDİ... KAÇ KİŞİ VAR O DÖNEMDE ROCK SÖZLÜ BU KADAR GÜZEL BESTE VE SARKI YAPAN... vallahi bi teoman birde kargoda mehmet senol şişli vardı sağlm ve iştikrarlı sarkı üreten... ha bulutsuzluk özlemini saygıyla anıyoruz...
-
teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşTUR bu adamın!
bencede olmuştur adam rockcı yani.ayrıca sevmeyenlerin laf atma olayına gelince sadece teomana değil hiç kimseye laf atmasınlar
-
teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşTUR bu adamın!
ya arkadaşlar adam iyiki bir s.erm benzetmesi yaptı adamın adı sapığa çıktı, ki sölediğine göre o şarkıyı yazarken tek gecelik bir ilişkiden sonra yazmış, yataktan kalkıp banyoya gidince kadının saçlarının su ile birlikte vücudundan süzülüşü onu çok etkilemiş, oracıkta yazı vermiş...birde anlamadığım teoman s.erm benzetmesi yapınca kimse onu sevmez terbiyesiz ahlaksızın teki olur ama yabancılar şarkılarında fuck suck tak kut hedehude kullanınca kimse onlara laf sokmaz ya da o klibi yayından kaldırmaz
-
valla iyi sallamışsın...dediklerinden sadece içmek ve sıçmak ve sevişmek kısmı doğru ki onu herkes yapıyor..ama düzensiz bir hayata sahip olmak ya da pis olmayı neye dayanarak uydurdun? heralde çok yaşadın teomanla, bar köşelerinde sabahlayarakmı bitirdi teoman boğaziçini...şimdi dicen sen heralde çok yaşadında teomanla? yaşamadım ama en azından onun hakkında fikir sahibi olabilecek kadar yazılarını okudum biraz sende okusaydın eğer böyle kıçından sallamazdın, adam neredeyse her yazısında çalışmadığı zamanlar depresyona girdiğini bir işi yapılacaksa onun en doğru ve en düzgün şekilde yapılması gerektiğini savunuyor... bilmeden dinlemeden ya da okumadan bok atmak çok kolay olsa gerek...ha birde türk rockına olumsuz katkısı olmuştur diyosun..bakın günümüzde tüm gruplar korsana hayır diye kıçlarını yırtıyorlar ama hiçbiri gençliğin parası varmı diye sormuyor...teoman ise mp3 e karşı olmadığını parası olmayanalrın şarkılarını internetten indirmelerinin hiç bir sakıncası olmadığını söylemiştir...ve siz kalkıp bu adamın zarırı var diyosunuz
-
ben ilkokul sıralarındayken dinlerdim o herifi sonra çok değişti sigarası, alkolü,kız arkadaşlarıyla falan gündeme oturdu.yine de türk rock müziğine olan katkısı var sayılır son albümü de beş para etmez