her şarkısını sevmesem de, sözleri içime oturmuş şarkıları vardır, rock'a olmasa bile pop-rock'a Türkiye'yi alıştırmıştır, fazla lekelemeye gerek yok adamı.
tabi ki türk rock'ına bir katkısı olmuştur..her ne kadar yeni albümlerini ilk 2-3 albümü kadar sevemesem de o albümlerin de aralarında çok sağlam söz ve melodiler de yok değil..bi kere adam şarap gibi..ama tipi değil (: