-
katılıyorum
-
teoman ''rakır'' gibi yaşamaya çalışan; ''rakır''lığı içmek, zıçmak, sevişmek, pis olmak, düzensiz bi hayata sahip olmak, bar köşelerinde sabahlamak zanneden; bence zavallı bir insan. türk rakına elbet katkısı olmuştur ama olumsuz; kral tvdeki domuzcuklar kendisi için ''türk rakının kıralı'' diyor ben de çok münasip bi tarafımla gülüyorum. rak müziğe katkın olması için önce rak müzik yapman lazım; bu müziği yapabilmen için müziği bilmen, tanıman gerek...
-
şa şak şak şak.. seni ayakta alkışlıyorum:))
-
bence teomanın rocka kattığı pek bişey yok bence ondan çok çok çok daha iyi muzik yapan amotor gruplar vardır tamam bizde dinleriz yaptığı müzikte güzel ama çok iyi değil ve kendisi birazda züppedir
-
sana katılıyorum ve bende ayakta alkışlıyorum.
-
tamamdır bebek:)) :pPpPpP :P :p :P
-
Bende rock a teoamanla başlamıştım.Çok katkısı olmuştur RoCk a.
-
para verip aldım albümünü son iki albümdür sertleşmeye başladı bence saygıdeğer iş yapıyor müzik konusunda önünde eğilirim.
-
ya bence yerinde saymıştırr hep belki sevmememden kaynaklanan bir ilgisizlik sonucu değişimini takip edememişimdirr ama kanaatimcee hep aynı
-
kendine hayrı yok yaw :p