Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşmudur bu adamın?

  • malibanez • 16 Şubat 2006 05:23 • #494032
    katılıyorum
  • death_glory • 16 Şubat 2006 07:44 • #494034
    teoman ''rakır'' gibi yaşamaya çalışan; ''rakır''lığı içmek, zıçmak, sevişmek, pis olmak, düzensiz bi hayata sahip olmak, bar köşelerinde sabahlamak zanneden; bence zavallı bir insan. türk rakına elbet katkısı olmuştur ama olumsuz; kral tvdeki domuzcuklar kendisi için ''türk rakının kıralı'' diyor ben de çok münasip bi tarafımla gülüyorum. rak müziğe katkın olması için önce rak müzik yapman lazım; bu müziği yapabilmen için müziği bilmen, tanıman gerek...
  • nefretimsin • 16 Şubat 2006 12:52 • #494039
    şa şak şak şak.. seni ayakta alkışlıyorum:))
  • calista • 16 Şubat 2006 12:54 • #494040
    bence teomanın rocka kattığı pek bişey yok bence ondan çok çok çok daha iyi muzik yapan amotor gruplar vardır tamam bizde dinleriz yaptığı müzikte güzel ama çok iyi değil ve kendisi birazda züppedir
  • beyaz_ötesi • 16 Şubat 2006 13:33 • #494042
    sana katılıyorum ve bende ayakta alkışlıyorum.
  • nefretimsin • 16 Şubat 2006 17:25 • #494059
    tamamdır bebek:)) :pPpPpP :P :p :P
  • CaFeiN • 16 Şubat 2006 17:57 • #494065
    Bende rock a teoamanla başlamıştım.Çok katkısı olmuştur RoCk a.
  • TurkishMetal • 17 Şubat 2006 11:46 • #494088
    para verip aldım albümünü son iki albümdür sertleşmeye başladı bence saygıdeğer iş yapıyor müzik konusunda önünde eğilirim.
  • zomb_bie • 17 Şubat 2006 18:27 • #494106
    ya bence yerinde saymıştırr hep belki sevmememden kaynaklanan bir ilgisizlik sonucu değişimini takip edememişimdirr ama kanaatimcee hep aynı
  • thriller • 17 Şubat 2006 19:24 • #494107
    kendine hayrı yok yaw :p