-
baya derinden bi yorum yapmışsın...
-
Olmuştur
-
herhangi bi küçümseme yapmadım herkese saygılı oldugumu ama dinlemediğimi söyledim sadece bence bu adar fesat olmayın.. please try again later and pohahah derim..
-
katkısı olmuşmudur?tartışılmazdır,katkısı olmuştur...yaptığı müziği ister beğenin ister beğenmeyin...şebnem ferah ve teoman dır türk rock ının öncüleri beğensenizde beğenmesenizde=)
-
bence hiç bir katkısı olmamıştır.25 yaşındayım.17 yaşımdan beri rock müzik dinliyorum.türk rock müziğinin gelişmesinde teomanın ismi hiç bir zaman geçmemiştir.sadece konserlerinde birlikte olduğu kızların sayesinde ismi duyulmuş bir insandır...
-
çok doğru bir yazı bence. o herkese çamur atan,kimseyi beğenmeyen,kendi doğrusunu herkesin doğrusu kabul edenler bu yazıyı çok iyi okumalı...
özellikle de yazının son kısmını.
-
kesinlikle olmuştur.şebnem ferah ve teoman değişilmez isimlerdir.
-
işte bu bea:) helalimsin koçum:pPp kim tutar seni yaaa:PpP ayy kıro gibi oldum yaa:( neyse sana katılıyorumm.. ama benm fikrim de bu.. bana hafif geliyo teoman biraz.. napim yani sevmiyorum. ama sevenlere de saygım var.. sevenlerde sevmeyenlere saygılı olsa fena olmıcak.. kimseye b.k atmak gibi bi niyetim yok. bana ne kim ne dinlerse dinlesin. bi de bunları takamıcam kafaya..paii paii
-
kesinlikle katkısı olmuştur, şebo, teo ve mor ve ötesi öncüleridir genç kuşak türk rockun..
-
teoman candır..rocker gibi 'yaşayabilen' ender insanlardandır.ayrı bi dünyadır.tabi ki anlayabilene..katkıları saymakla bitmez.seviniz kendisini..