Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşmudur bu adamın?

  • hesil • 12 Şubat 2006 00:57 • #493865
    baya derinden bi yorum yapmışsın...
  • uygaraydin • 12 Şubat 2006 04:44 • #493874
    Olmuştur
  • nefretimsin • 12 Şubat 2006 10:43 • #493885
    herhangi bi küçümseme yapmadım herkese saygılı oldugumu ama dinlemediğimi söyledim sadece bence bu adar fesat olmayın.. please try again later and pohahah derim..
  • morphinebaby • 12 Şubat 2006 12:46 • #493894
    katkısı olmuşmudur?tartışılmazdır,katkısı olmuştur...yaptığı müziği ister beğenin ister beğenmeyin...şebnem ferah ve teoman dır türk rock ının öncüleri beğensenizde beğenmesenizde=)
  • beyaz_ötesi • 12 Şubat 2006 14:40 • #493899
    bence hiç bir katkısı olmamıştır.25 yaşındayım.17 yaşımdan beri rock müzik dinliyorum.türk rock müziğinin gelişmesinde teomanın ismi hiç bir zaman geçmemiştir.sadece konserlerinde birlikte olduğu kızların sayesinde ismi duyulmuş bir insandır...
  • NefesAL • 12 Şubat 2006 14:48 • #493900
    çok doğru bir yazı bence. o herkese çamur atan,kimseyi beğenmeyen,kendi doğrusunu herkesin doğrusu kabul edenler bu yazıyı çok iyi okumalı...
    özellikle de yazının son kısmını.
  • NefesAL • 12 Şubat 2006 14:50 • #493901
    kesinlikle olmuştur.şebnem ferah ve teoman değişilmez isimlerdir.
  • nefretimsin • 12 Şubat 2006 18:16 • #493907
    işte bu bea:) helalimsin koçum:pPp kim tutar seni yaaa:PpP ayy kıro gibi oldum yaa:( neyse sana katılıyorumm.. ama benm fikrim de bu.. bana hafif geliyo teoman biraz.. napim yani sevmiyorum. ama sevenlere de saygım var.. sevenlerde sevmeyenlere saygılı olsa fena olmıcak.. kimseye b.k atmak gibi bi niyetim yok. bana ne kim ne dinlerse dinlesin. bi de bunları takamıcam kafaya..paii paii
  • Narcoholic • 12 Şubat 2006 21:39 • #493921
    kesinlikle katkısı olmuştur, şebo, teo ve mor ve ötesi öncüleridir genç kuşak türk rockun..
  • kafkavis • 14 Şubat 2006 04:09 • #493973
    teoman candır..rocker gibi 'yaşayabilen' ender insanlardandır.ayrı bi dünyadır.tabi ki anlayabilene..katkıları saymakla bitmez.seviniz kendisini..