Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşmudur bu adamın?

  • nefretimsin • 12 Şubat 2006 18:16 • #493907
    işte bu bea:) helalimsin koçum:pPp kim tutar seni yaaa:PpP ayy kıro gibi oldum yaa:( neyse sana katılıyorumm.. ama benm fikrim de bu.. bana hafif geliyo teoman biraz.. napim yani sevmiyorum. ama sevenlere de saygım var.. sevenlerde sevmeyenlere saygılı olsa fena olmıcak.. kimseye b.k atmak gibi bi niyetim yok. bana ne kim ne dinlerse dinlesin. bi de bunları takamıcam kafaya..paii paii
Bu konunun tüm mesajları