Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

teoman!türk rock'ına bi katkısı olmuşmudur bu adamın?

  • ghostintheshel • 20 Şubat 2006 09:57 • #494241
    valla iyi sallamışsın...dediklerinden sadece içmek ve sıçmak ve sevişmek kısmı doğru ki onu herkes yapıyor..ama düzensiz bir hayata sahip olmak ya da pis olmayı neye dayanarak uydurdun? heralde çok yaşadın teomanla, bar köşelerinde sabahlayarakmı bitirdi teoman boğaziçini...şimdi dicen sen heralde çok yaşadında teomanla? yaşamadım ama en azından onun hakkında fikir sahibi olabilecek kadar yazılarını okudum biraz sende okusaydın eğer böyle kıçından sallamazdın, adam neredeyse her yazısında çalışmadığı zamanlar depresyona girdiğini bir işi yapılacaksa onun en doğru ve en düzgün şekilde yapılması gerektiğini savunuyor... bilmeden dinlemeden ya da okumadan bok atmak çok kolay olsa gerek...ha birde türk rockına olumsuz katkısı olmuştur diyosun..bakın günümüzde tüm gruplar korsana hayır diye kıçlarını yırtıyorlar ama hiçbiri gençliğin parası varmı diye sormuyor...teoman ise mp3 e karşı olmadığını parası olmayanalrın şarkılarını internetten indirmelerinin hiç bir sakıncası olmadığını söylemiştir...ve siz kalkıp bu adamın zarırı var diyosunuz
Bu konunun tüm mesajları