Hayranı değilim. hatta hiç dinlemem. Ama pop-rock tarzıyla Türkiye'yi rock müziğe alıştırdı. Şarkı sözleri her ne kadar benim beğeneceğim türde olmasa da ciddi anlamda bir derinliğe sahip, üstünde emek harcanmış. Tıpkı müziği gibi. Gerçekten sevene, sırf Türkçe olduğu için değil, müzik olduğu için dinleyene saygım büyük. Katkısı inkar edilemez.