neden turkish metal ?
neden türk demir ya da ( bakınız ya ile da yı ayrı yazdım yaşasın fdejenere türkçe tesbiti..padişahım çok yaşaaa padişahım çok yaşaaa..padişahım çok yaşaaa....sende gör.. ) nirvana sevdiğim gruplardandır.
özellikle smells like ten spirit şarkısına bayılırım.
amanın nirvanada kim ulen diyenler bi zAhmet bi nirvana tarzı şarkı yapsınlar
ha bi de ( bi ile de de ayrık otudur ) çıkarken metallica ya b*k teoman a da çamur atın arta kalanıda kıraça sürün rahatlayın