Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • dexter_holland • 17 Şubat 2006 20:10 • #494109
    thecanmebutthe, valla abicim gıcıklık olsun diye yapmıyorum ama kanımızda var galiba ineklik, metal metal demek Türkçe'de, demir sadece bir tür metaldir. Alınmaca yok di mi? =)

    Neyse, konu saçma, hatta saçma ötesi. Harbi metalci şunu ve bunu dinler diye birşey yok, harbi metalci diye birşey yok. Ben de şahsen sevmem Nirvana'yı. Ufacık veletliğimden beri klasik müzik dinlerim. İnsanın kulağı öylesine mükemmel bir armoniye alıştıktan sonra üç akorlular pek tatmin etmiyor. Bir de, sevmiyorum kardeşim zorla mı? Yine de manyağı olmadan, "Kurt Cobain intaar etmedi" diye vızırdamayan dinleyicilere saygı duyarım, üç-beş şarkısnı ben de severim. Olay bu. Sırf artistlik olsun diye pislik atanları da görmezden gelirim. Salak insanlar ilgi alanıma girmez.
Bu konunun tüm mesajları