ehehe tarzını beğendim dostum :)
smells like ten sipirits in konu ile alakası bir nirvana şarkısı olması ve nirvananın en beğendiğim şarkısı olması
evet bende bazı kesimlere sataştım ama hak ediyorlar yani
bak bu lafımı unutma aklında tut
haftaya gene iki topik açılıp metallica ne iş yapar
metallicamı ıronmaiden mi
kılmı yünmü yazılarını yeniden yeniden okuyacaksın
kıraça reklam cıngılı yapan adam teoman a hırsız diyenler olacak gene
amaçları sadece sataşmakdan başka bişey değil
geçenlerde birisi bana ter konuşmuş burada
üşenmedim tek tek yazdıklarını okudum
adam 10 dakikada 10 başlığa yazdı
onunda da bi önce yazana sanane lan
sende kimsin
sen kendine bak
deyip çıkmış
yani bu tiplere gelde sataşma abicim :)