ya varsın azcık da inek olalım :)
ama ben erkek olduğum için öküz olmayı yeğlerim şahsen :)
harbi metalci sanırım damardan müslümcülğün ters akımı olsa gerek
armoni ve müzikdeki çok sesliliğe gelir isek
ben şahsen akorda sevmem
ben solo severim
tek tek basacaksın notalara
ama gitar ama piyano ama saz
ben solo severim
ama 32 lik nota ama birlik fark etmez
bana solo çalacaksın
la minörle başlayıp do majörle biten bir sürü şarkı var
üzerindeki sözleri değiştir yeni şarkı olsun
hatta sözlerini söyleme bakalım sadece akorla şarkı anlaşılacakmı
ben solo severim arkadasım :=)
ama nirvanayı da severim