Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • TheCanMeButThe • 17 Şubat 2006 21:56 • #494120
    ya varsın azcık da inek olalım :)
    ama ben erkek olduğum için öküz olmayı yeğlerim şahsen :)
    harbi metalci sanırım damardan müslümcülğün ters akımı olsa gerek
    armoni ve müzikdeki çok sesliliğe gelir isek
    ben şahsen akorda sevmem
    ben solo severim
    tek tek basacaksın notalara
    ama gitar ama piyano ama saz
    ben solo severim
    ama 32 lik nota ama birlik fark etmez
    bana solo çalacaksın
    la minörle başlayıp do majörle biten bir sürü şarkı var
    üzerindeki sözleri değiştir yeni şarkı olsun
    hatta sözlerini söyleme bakalım sadece akorla şarkı anlaşılacakmı
    ben solo severim arkadasım :=)
    ama nirvanayı da severim
Bu konunun tüm mesajları