-
ya varsın azcık da inek olalım :)
ama ben erkek olduğum için öküz olmayı yeğlerim şahsen :)
harbi metalci sanırım damardan müslümcülğün ters akımı olsa gerek
armoni ve müzikdeki çok sesliliğe gelir isek
ben şahsen akorda sevmem
ben solo severim
tek tek basacaksın notalara
ama gitar ama piyano ama saz
ben solo severim
ama 32 lik nota ama birlik fark etmez
bana solo çalacaksın
la minörle başlayıp do majörle biten bir sürü şarkı var
üzerindeki sözleri değiştir yeni şarkı olsun
hatta sözlerini söyleme bakalım sadece akorla şarkı anlaşılacakmı
ben solo severim arkadasım :=)
ama nirvanayı da severim
-
insanların eleştirilerini sınırlamak, özellikle de içerisinde birçok kullanıcıyı barındıran bi sitede? bu tepki toplamaktan başka bi şeye yaramaz...
ayrıca madem bu kadar büyük bu grup senin gözünde, bunu bize onların olumlu yönlerini göstererek açıkla. laf etmeyin edecekseniz düzgün laf edin, eleştirin varsa alırsın cevabını benzeri cümlelerle zırvalayarak yapma...
bana sorarsan nirvana hiçbi şey değil
-
abi adam resmen kavga etmek için topic açmış yaa!!! nirvanaya laf atılmış bi topic'e cevap yaz anlarım ama durduk yere niye NİRVANAYA B.K ATMAYIN LAAAN diye topic açıyon anlamadım, anlayana da helal olsun derim..
hazır cevap yazmışken bence de nirvana hiçbişeydir 3-4 akorlu müzik yapan gruptur..
hadi bakalım ne cevap yazcan merakla bekliyorum. Allah razı olsun ya bol bol güldüm akşam akşam:)
-
Bence Nirvana_4ever demek istediği şuydu; eleştiri yapacaksanız yerinde yapın. Gerçekten sinir bozucu birşey sizin çok beğendiğiniz sanatçıya insanların geçerli bir neden göstermeksizin "iğğğrenç" demesi. Eğer amaçsız yapılıyorsa bu eleştiri değil aptallıktır kesinlikle. Amacı olmalı eleştirinin, değil mi sevgili din kardeşlerim?
-
Dexter_Holland cevap
Bence Nirvana_4ever demek istediği şuydu; eleştiri yapacaksanız yerinde yapın. Gerçekten sinir bozucu birşey sizin çok beğendiğiniz sanatçıya insanların geçerli bir neden göstermeksizin "iğğğrenç" demesi. Eğer amaçsız yapılıyorsa bu eleştiri değil aptallıktır kesinlikle. Amacı olmalı eleştirinin, değil mi sevgili din kardeşlerim?
İşte budur ya.Beni hele şükür biri anladı.Evet bir neden göstermeden nasıl bir sanaçtıya iğrenç diyebilirsiniz?.Hadi sevmiyorum diyebilirler, bu normaldir, sebepsiz yere bok atıyorlar gruba, bunların çoğuda onların cahilliğinden grup hakkında bilgisi olmayışı ve onları yanlış anlamaları yüzünden.Forumların birinde arkadaşın biri Kurt'a laf atıyordu. I think I'm dumb diyen birisi dinlenirmi diye.İşte bilgisizlik ve ön yargının büyük bir örneği.Bu şarkıda ne demek istediğini anlamamış ve nakarata takılıp kalmış
Yani kısacası, istediğiniz kadar yapıcı eleştiri yapın ama yıkıcı eleştirilerinizinde mantıksal bir açıklaması olsun.
-
"haplo_trm"
Seni Kendi haline bırakıyorum.Bu 3-4 akorlu hiçbirşey dediğin grup, 3-4 akorlo yeryüznde başka hiç bir grubun başaramdığı şeylere imza attı.Bu kadar kısa süre ömrü oluptda NIRVANA kadar başarılı olan tek bir grup dahi yeryüzünde yoktur.İşte bunu 3-4 akorla başarmakta bir ayrılacalıktır.80'li yıllarda kimsenin yapmaya cesaret edemediği, Soundgarden'ın yapıp sesini Seattle'dan dışarı duyaramadığı Grunge tarzı müziğin adını eğer bugun dünyada milyonlarca insan duymuşa bilki bu nda en büyük pay NIRVANA'nındır.Grungeyi Nirvana yaratmasada Grunge'nin babasıdır.Yeryüzünde Kendi dalında tartışmasız en iyi olan tek gruptur Nirvana.Heavy-metal ve Punk'ı birleştiren Kurt Cobain gelmiş geçmiş en zeki rock yıldızı olup,mükemmel Lyricleri olan inanılmaz eserlere imzasını atmıştır
NIRVANA'ya hiç birşeydir 3-4 akorlu müzik yapan gruptur diyorsun ya, asıl gülünç olan sensin bilmiyorum farkındamısın
-
Bak birader,Sen anlamamışsın bir daha oku.Burda kim eleştirileri sınırlamaktan bahsediyor?Burda eğer eleştirici yapacaksan yanında mantıklı bir açıklamasını yapta anlayalım diyorum 2 saattir.Bi b*k bilmeden Nirvana'ya b*k atıyorlar haksız yere.Sana zaten Nirvana'yı soran olmadı.Nirvana hiç birşey dediğinden belli zaten bu grup hakkında bi b*k bilmediğin, çünkü bilgin olsa bu cevabı yazmazsın.
-
ya beyler ben metallica antrax severim ama muzikten anlayan kimse ,
hiçkimse bu gruplar ile nirvana ya da suanki foo fighters ya da stone temple ı kıyaslamaz
yani bu kıyzslamanı mantığı yok bu bir
ikincisi bu ulkede adam kendini oyle bir sartlıyor ki metal dinlemeye adam sadece bikac grup dinliyor ve turkiyede metal muzik yapan grupları bile sevmiyor ( ama herbiri en iyi metal album yapma inancı ile aptal gruplar kurup nirvanadan daha basit sarkılar bile yapamayarak piyasada gitaristim diye geziyor!!! )
yani METAL ve GRUNGE kıyaslanamaz!!!
bu yuzden biirinden daha iyi değiller
-
İşte tipik bir örnek
Nirvana'yı beğenmiyor ama neden beğenmediğini söylemiyor.
Ya sadece bana de Vokalin sesini beğenmiyorum, şarkılarını beğenmiyorum;Soundları bana yumuşak geliyor.tama derim.Ok.harikasın
Ama Nirvana'nın yaptığına müzik değil diyorsun ve bir açıklama getirmiyorsun.
-
Metal ile Grunge'yi kıyaslayan yok ki zaten 2,,3 parça metal şarkı bilen arkadaşlar ve yine aynı arkadaşların, Nirvana grunge'yi yayarak Metal müziği öldürd gibişaçma bir düşünceye kapılması, bunun üstüne Kurt Cobain'in heavy-metal hakkında söylediği o malüm sözler eklenince bu özenti kardeşlerim anti-nirvanizm akımını başlattı..Yani okdar çok sözde metalciye rastladım ki, adam Britney Spears, yok tatu,yok Konr, yok metallica dinliyorum diyiyor, ve daha sonra Nirvana heavy- metali öldürdü ondan nefret ediyorum şeklinde konuşuyor.Yine bir söze metalci arkadaşta Ben metalciyim(Halbuki yine metallica ve Lp'nin bir kaç şarkısını dinleyen ve Iron maiden ismini hiç duymamış bir arkadaş) deyim Kurt Cobain metalcilere küfür etti ya , beni de metalci olarak saymları için Nırvana'dan nefret etmeliyim düşüncesiyle gelip "Kurt'en nefret ediyorum o metalciler küfür etti şeklinde yorum yapıyor.