insanların eleştirilerini sınırlamak, özellikle de içerisinde birçok kullanıcıyı barındıran bi sitede? bu tepki toplamaktan başka bi şeye yaramaz...
ayrıca madem bu kadar büyük bu grup senin gözünde, bunu bize onların olumlu yönlerini göstererek açıkla. laf etmeyin edecekseniz düzgün laf edin, eleştirin varsa alırsın cevabını benzeri cümlelerle zırvalayarak yapma...