Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • -TormentoR- • 18 Şubat 2006 10:07 • #494138
    ya ne salak topic bu. Banane senin tanıdığın bi kaç gerzeğin söylediği laflardan. Mal mal topicler ya aşın artık bunları kurtulun şu özentilikten kendiniz olun işinize bakın. Dedikleri lafa niye bakyosun sen müziğine bak.Kimseyi sallamak zorunda değilsin.Nirvananın sözlerine bak sana ne anlatıyor.Ulan zerre bi b*ktan çakıyorsanız bende bi daha Slayer dinlemem. OOOFFHH!!!!!
  • death_glory • 18 Şubat 2006 13:51 • #494146
    açıklama getireyim;

    bi iki yıl önce nirvanayla yapılmış röportajların olduğu bi kitap okumuştum. gerekçesi bu. nasıl bi grup olduğunu; kurt cobainin nasıl bir insan; nasıl bir ''müzik adamı'' olduğunu daha doğrusu olmadığını anladım. o kitaptan hatırladığım cobainin bi sözü vardı; müzik benim için bilmemneden sonra gelir; yani müziğe değer vermediğini gösteren şeyler söylemişti. bu yeter benim nefret etmem için.

    ama bunu anlamam için o kitabı okumama gerek yok. yaptığında hiçbir müzik değeri yok bence; müzik olması amacıyla yapılmamış şarkılar. buna da bi açıklama beklemeyin; his bu; böyle hissediyorum, bunun da açıklaması mı olur?
  • sonco • 18 Şubat 2006 14:55 • #494150
    ehe ehe... bende özenti sayılıyorum demek ki; çünkü nırvana ya acayip sinir oluyorum.. özellikle 4ever gibi sevenleri olupta böyle saçma sapan bi topic açtığı için daha da gıcık oldum.. allah rızası için bi müzik sewer kilitlesin şu saçma topiği
  • Ayrton Senna • 18 Şubat 2006 15:58 • #494153
    herkez değil herkes
  • NIRVANA_4ever • 18 Şubat 2006 16:39 • #494156
    "sonco",

    Bak sonca Nirvana'ya ne kadar sinir olursan ol hiç mi hiç umrumda değil ,buna kimsenin karışma hakkı yoktur .Git yazdıklarımı bir daha dikkatli bir şekilde oku ozaman anlarsın ne dediğimi .Ben bi b*k bilmeden manasız eleştirenlere özenti dedim.Sonra gelip deme ne saçma bir topic.Topici neden açtığımı öğrenmek içinde tüm yazdıklarımı oku anlarsın.
  • NIRVANA_4ever • 18 Şubat 2006 16:41 • #494157
    -TormentoR-

    Sana bişey söyliyim.Sevdiğin birine ya da birşeyebiri manasız,şaçma,önyargıları ile ve bi b*k bilmeden laf atsa sessiz kalırmısın?Mesela bir forumda gezinbiyorsun ve Slayer ile ilgili bir yoruma rastlıyorsun.Adam yazmış slayer iğrenç, adamlar nu-metal yapıyor bu dinlenir mi hiç.Bu yorum sana saçma gelmez mi?O na demezmisin ne nu-metali lan? adamlar Trash yapıyor.İşte bende butarz manasız yorumlarlar yapanlardan bıktım.Belliki adam bi b*k bilmiyor grup hakkında Kulak duyma bilgilerle gelip yorum yapıyor.İşte benim bahsettiyim bu özentilerle kulaktan duyma bilgilerle gelip Nırvana'yı manasız bir şekilde eleştiriyor.Ama adam dese Onlar tarh-metal yapıyor tarzları bana uygun değil hiç sevmiyorum onlar, ona karşı bir söz söylemeye kimseni hakkı yoktur.Bende işte böyle adamlara heryerde teker teker cevap vermekten bıktığım için burda bir topic açayım dedim.Yani burda NIRVANA'yı eleştirin cevabınızı vereyim dedim.Bak kardeşim sana ne kadar saçma gelirse gelsin umrumda değil,sen slayer dinlemeye devam et
  • NIRVANA_4ever • 18 Şubat 2006 16:44 • #494158
    "eath_glory"

    Nirvana Tribute kitabından bahsediyor olmalısın

    Tabi alışmıssın yapmacık davranışlarla kendilerini hayranarına sevidirmeye çalışan, kendisi gibi omayan sanatçıları dinlemeye.Kurt'en nefret edimesinin tek nedeni onun kendisi gibi olmsıydı.Ne olursa olsun o içinden geldiği gibi davranıyordu.Ona göre senin dinleğin santaçıların sergilediği tavır, sizleri kandırmak enayi yerine koymaktı.Eğer çoğu insan içinden geldiği gibi davransa kimileri tarafından seviilir çoğu kesim tarafından nefre edilir.

    "Olmadığım bir insan olup sevililmektense,kendim olup nefret edilmeyi tercih ederim "demiş Kurt Cobain.Eğer oda senin dinlediklerin gibi başka biri olsaydı inan o kitapda okudukların şeyler oldukça farklı yazılar olacaktı.Tabi bu senin görüsündür, istediğin kadar nefret etmeye sonuna kadar hakkında vardır............
  • death_glory • 18 Şubat 2006 18:42 • #494161
    pek değerli nirvana sever kardeşim;

    bu cevabının üzerine verilecek en güzel cevap cevap vermemekti belki... haklı çıkmak için bilmediğin, tanımadığın adamlar hakkında atıp tutmuşsun. ''senin dinlediğin sanatçılar'' diyosun; evet doğru benim dinlediklerim ''sanatçı'' yani icraati sanat olan insanlar; sanat satanlar diğil.

    Tabi alışmıssın yapmacık davranışlarla kendilerini hayranarına sevidirmeye çalışan, kendisi gibi omayan sanatçıları dinlemeye

    yanlış bir savunma yöntemi; son derece çocuksu. kimleri dinlediğimi; kimlerle ilgilendiğimi ne sen ne de kurt bilemez; bilmiyorsunuz. dinlediğim insanlar yalnızca müziğini yapıp sahneden iniyor; onun dışında ne halt ettikleri beni ilgilendirmiyor zaten onlar da bunu biliyor; onların işi müzik ve bunu layığıyla yapıyorlar. emin ol olmadıkları gibi davranıp bizleri kendilerine hayran etmek gibi bir çaba göstermeye ne onların; ne de benim, onların müziklerini dinlemekten arta kalan vaktimiz yok. ZATEN, ben dinlediğim sanatçılara diğil; ONLARIN MÜZİĞİNE hayranım; ve hayran olduğum müziği yaptıkları için kendilerini de yalnızca tebrik ederim. gerisi beni ilgilendirmez.
  • jasuakamikaze • 19 Şubat 2006 19:04 • #494200
    Bence heavy metali öldürn artık eskisi kdar iyi gitaristler yetişmiyor ve biz bu basit gitaristlere değerveriyoruz , sonra markalar onara imzalı gitarlar yapiyor falan...

    ya neyse bosver :D

    Özenti olan özendiği ile kalır zaten
  • sonco • 20 Şubat 2006 03:22 • #494238
    ya nırvana b*k attım ve çok yakıştılar birbirilerine...çok hoşuma gitti;) ayrılmaz bi bütün gibi geldiler gözüme :) nırvana ve b*k... :)