-
Sen sanatsal başarı derken neyi kasdetiyorsun?
Bugun grunge nedir biliyorsan bilki bunu Kurt Cobain'e borçlusun
Bugun punk müzik bu kadar populerse bilki bunda en büyük pay Kurt Cobain'indir.
Sanatsal başarı bırakmayan bir grup nasıl olurda hala heryerde, tüm fğrumlarda en çok konuşalan gruplardan biri olabilir,nasıl hala bu kadar popular olabilir?
Sanatsal başarı olmayan bir grup nasıl olurda kendinden sonra nesli bu kladar etkileyebilir
Hala piyasda Nirvana özentisi bir sürü grup var
Tüm dünyada Nirvana yüzünden bu grubu kurdum diyen bir surü amatör grup var.Türkiyeden Direc-t mesela adamlar kendileri söylüyor bugun biz bu müziği yapıyorsak bunu Kurt'e borçluyuz
Sen daha bir gruptan nasıl bir sanatsal başarı beklersin?Nirvana'nın tarihtes sanatsal başarı etmesi için kurt Cobain'in Mona Lisa gibi bir tablo çizmesimi gerekliydi?
-
"Holy_Bastard"
Şimdi şunu söyleyeyim...Madem yapıcı eleştiri istiyorsun ,
Nirvana'ya karşı 'boktan grup ,sevmem , müzik yapmıyorlar' falan tavrında değilim...Ama sorun şu ki Nirvana'nın müziği bana güzel gelmiyor...Sadece 'S.L.T.S' ve 'Rape Me' şarkılarını severek dinlerim...Diğer şarkılarınıda dinledim ama beni pek çekmedi...Diyebilirsin ki adamlar o 3 akorla dünyayı salladı...Haklısın , bir çok şeyin değişmesine sebep oldular ve sayıyı hakediyorlar , bende saygısızlık etme niyetinde değilim ama şunu merak ediyorum...Ben bir kaç şarkısı hariç Nirvana'yı beğenmedim , ,bu grup dünyayı nasıl salladı acaba? Zevk meselesi sanırım...
Ama dediğim gibi ,pek sevmiyorum ama bok atma ihtiyacıda duymuyorum...Sanırım bir de metalciyim ben (her ne kadar 'metalci' demeyin diye ortaya fırlayan yeni bir kitle oluşsada...)...Daha yaşımda 18 , sanırım harbi metalci klasmanına girmek için gencim daha , daha fazla müzik dinlemem gerekiyor , ama özentide değilim...Son olarak , Bütün Genellemeler Yanlıştır...
İşte budur abi.Benim beklediğim yorum budur.Saygı duyarım.
-
NIRVANA_4EVER arkadasım zaten benim nirvana için övdüğüm ve tekrarlağım seyleri bana tekrarlıyorsun... bastan okurmusun yazıyı...
bu arada sanat dersen ben buna heavy metal dinle derim git ve led zeppelin, black sabbath, deep purple, ıron maiden ve metallica dinle ...
ve hala benim tekrarladıklarımın dısında, beni düsüncemden dönderecek bir sey demedin..
Ben sana grup kimseyi etkilemedi, kendi tarzını yaymadı demedim ki sanatsal olarak pek bir sey yapmadı dedim... sonuçta bir akım bunu ben dedim ben diyene kadar bu tezlerini kimseye dememiştin hep insanların dediklerini tersledin ama artık insanları düsüncelerinden döndürecek seyler söyle. Sen bile çok bilmiş havasındasın... Ama ben seni hala bu çaban için destekliyor ve inanıyorum ki bu forumu açmasan nirvanannın daha çok seveni olacaktı.
-
yani cümle senin benim gibi beyninin einstein a göre çok küçük bir kapasitesini kullanan insanlar tarafından güç algılanabiliyor.cümle süper bi cümle yani :)
-
Yani senin için sanatsal eser illa Heavy-Metal mi?Yani 3 akord ile yapılan müzik sanat değeri taşımıyor mu?Ozaman Yngwie Malmsteen dünyanın en büyük sanatçısı.
Yazık sana.Kurtul bu tek çeşitlilikten.Nirvana şarkıları 3,4 akordluk 3,4 dakikalık basit şarkılardı.50 tane akor kullansın,mükemmel tekniği olsun, ama ticari kaygısı olan, şarkılarını piyasaya göre yapan adama ben santçı demem.Onlarda ruh yok.3,4 akordlu piyasayı s*ne takmayan,para pul, şöhret istemeyen, içinden geldiği gibi söyleyen, sami olan adama ben sanatçı derim Senin bahsettiğin grupları zaten dinliyorum özellikle Ironmaiden ve Black Sabbath'ın büyük hayranıyım.Bu arada Çok bilmiş olduğumuda nerden çıkardın? ben sadece Nirvana karşıtlarına olan nefretimi dile getirdim.Nirvana'nın ne kadar seveni olup olmadığı zerre kadar umrumda değil., yeterki bu gruba bilip bilmeden b*k atmasınlar, ozaman tepem atıyor
-
Bu arada yorumunu bir kez daha okudum, ilk okuyuşumda gözüm direk sondaki cümlene kaydığı için ne birtek orasını okuyum yorum yaptım ve evet hemen hemen aynı şeyi söylemişiz ama sanatsal başarısı konusunda hala farklı düşünüyorum
-
en iyisi konuyu buna bağlamak yoksa boka saracak :)
-
Zaten olması gereken bu , böyle olsa kavga da çıkmaz buralarda :)) Kal sağlıcakla :)
-
bunları hiç nefes almadan tek seferde söyleyebilirmisin ?
bir cümle içerisinde bu kadar küfürü ilk defa gördüm
arada bi virgül koysaydın be birader az yavaş
-
allah allah Dikenmibattı nın yazılarının kalın kalın yazılmış olması gerekmiyo mu normalde:) benim makinede mi sorun yoksam?