Yani senin için sanatsal eser illa Heavy-Metal mi?Yani 3 akord ile yapılan müzik sanat değeri taşımıyor mu?Ozaman Yngwie Malmsteen dünyanın en büyük sanatçısı.
Yazık sana.Kurtul bu tek çeşitlilikten.Nirvana şarkıları 3,4 akordluk 3,4 dakikalık basit şarkılardı.50 tane akor kullansın,mükemmel tekniği olsun, ama ticari kaygısı olan, şarkılarını piyasaya göre yapan adama ben santçı demem.Onlarda ruh yok.3,4 akordlu piyasayı s*ne takmayan,para pul, şöhret istemeyen, içinden geldiği gibi söyleyen, sami olan adama ben sanatçı derim Senin bahsettiğin grupları zaten dinliyorum özellikle Ironmaiden ve Black Sabbath'ın büyük hayranıyım.Bu arada Çok bilmiş olduğumuda nerden çıkardın? ben sadece Nirvana karşıtlarına olan nefretimi dile getirdim.Nirvana'nın ne kadar seveni olup olmadığı zerre kadar umrumda değil., yeterki bu gruba bilip bilmeden b*k atmasınlar, ozaman tepem atıyor