Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • Holy_Bastard • 20 Şubat 2006 22:09 • #494272
    Şimdi şunu söyleyeyim...Madem yapıcı eleştiri istiyorsun ,

    Nirvana'ya karşı 'boktan grup ,sevmem , müzik yapmıyorlar' falan tavrında değilim...Ama sorun şu ki Nirvana'nın müziği bana güzel gelmiyor...Sadece 'S.L.T.S' ve 'Rape Me' şarkılarını severek dinlerim...Diğer şarkılarınıda dinledim ama beni pek çekmedi...Diyebilirsin ki adamlar o 3 akorla dünyayı salladı...Haklısın , bir çok şeyin değişmesine sebep oldular ve sayıyı hakediyorlar , bende saygısızlık etme niyetinde değilim ama şunu merak ediyorum...Ben bir kaç şarkısı hariç Nirvana'yı beğenmedim , ,bu grup dünyayı nasıl salladı acaba? Zevk meselesi sanırım...

    Ama dediğim gibi ,pek sevmiyorum ama bok atma ihtiyacıda duymuyorum...Sanırım bir de metalciyim ben (her ne kadar 'metalci' demeyin diye ortaya fırlayan yeni bir kitle oluşsada...)...Daha yaşımda 18 , sanırım harbi metalci klasmanına girmek için gencim daha , daha fazla müzik dinlemem gerekiyor , ama özentide değilim...Son olarak , Bütün Genellemeler Yanlıştır...
  • TheCanMeButThe • 20 Şubat 2006 22:11 • #494273
    Son olarak , Bütün Genellemeler Yanlıştır...


    kendisi ile çelişen cümle
  • Serpent_King • 20 Şubat 2006 23:33 • #494282
    hayr tam tersi , tamamıyle doğru bir önerme olduğunu kendisinin de yanlış olduğunu söylerek kanıtlayan acaip bir cümledir.ne de olsa einstein söylemiş yani boru diğil.
  • TheCanMeButThe • 20 Şubat 2006 23:36 • #494283
    einstein da tartışılabilinir
    cümle tamamen çelişki
    genellikle genellemeler yanlıştır bile yanlıştır
  • Serpent_King • 20 Şubat 2006 23:51 • #494285
    tamam işte yanlıştır ve bu da bi genelleme olduğuna göre cümlenin çağrıştırdığı şey doğru.cümle iki kere söylemiş oluyo yani genellemenin yanlış olduğunu anlatabildim sanırım :) yoksa einstein onu genelleme yapmak yanlış bir şeydir diyerek de söyleyebilirdi o zekaya sahiptir demi ? :))
  • TheCanMeButThe • 21 Şubat 2006 00:10 • #494286
    bu bakış açısına göre değişiyor o zaman
    sen cümlenin anlatmak istediğini alıyorsun
    ben ise cümlenin anlatmak istediğini yaşıyorum
    ve sende bende aynı şeyi söylüyoruz gibi görünsekte aslında farklı şeyleri söylüyoruz
    peki sence einstein bunu yapmış olabilirmi ?
    yani benim gibi düşünüpde söylemiş olabilirmi ?
  • Serpent_King • 21 Şubat 2006 02:54 • #494301
    hayır einstein bunu bir teorisini açıklarken söylüyor , başka bir teorideki genellemeler için.
  • TheCanMeButThe • 21 Şubat 2006 19:31 • #494326
    cümlenin yanlışı anlatılmak istenen şeyin doğrusu oluyor
    ama cümle yanlış olunca sonuçta kendisi ile çelişen cümle sözüm doğru oluyor
    ama cümlenin verdiği anlam gerçekleştiği için cümle doğru ama yanlış kurulmuş oluyor
    cümlemiz doğruluktan ayrılmayalım :)
  • karayansima • 21 Şubat 2006 20:41 • #494327
    Bir defa bu forum baya saçma ve gerekiz... NIRVANA_4EVER Kardesimiz kendi sevdiği grubu savunması güzel ama böyle bir site açtığı vede insanları "özgüvenim tam" diye ignelemeye devam ettiği sürece sanırım nirvanayı sevmeyen ve hatta az birazda olsa hayrankığı olanların sevgisinini kırarak hem nirvanaya hemde kendine antipati toplamaktan baska bir basarısı olmayacak... Bu arada Nirvanayı kötüleyen arkadaslar; ne tür ve ne sekilde müzik yapılıyorsa yapılsın hala onları konusuyorsak bu sizce o grubun büyüklüğünü ve yarattığı etkiyi anlamaya yetmezmi?
    Bir garaj grubun beş parasız bir anda söhrete ulaşması ve bu söhret altında ezilmesi ve ortaya koyduğu punk-rock akımının insanları etkilemesi az rastlanan birseydir... bakın akım diyorum bence nirvana sadece bir akımdı ve insanları etkiledi ama ileriye dönük hiçbir sanatsal basarı bırkmadan rock tarihinde yerlerini aldılar...
  • Holy_Bastard • 21 Şubat 2006 22:25 • #494342
    Zaten ileriye dönük bırakılan sanatsal başarılarda akımlardan doğar...Bak mesela NWOBHM , metali dirilttiler , punk egemenliğinden kurtardılar piyasayı ve gelecek etkilendi...Sonra Nirvana geldi , Punk ve Grunge yine değer görmeye başladı...Sanatsal değer bırakmadı diyemezsin...Tamam belki 3 akor olayını daha önceki punk grupları yapmıştı ama Nirvana olayı bir adım öteye taşıdı , mainstream'e soktu ve gelecek nesilleri etkiledi. Olaya bu yöndende bakmak lazım...Ha Nirvana'yı seviyor musun diye sorarsan hayır derim , 2 şarkılarını severim sadece ama yaptıklarını gözardı edemem ;)