Zaten ileriye dönük bırakılan sanatsal başarılarda akımlardan doğar...Bak mesela NWOBHM , metali dirilttiler , punk egemenliğinden kurtardılar piyasayı ve gelecek etkilendi...Sonra Nirvana geldi , Punk ve Grunge yine değer görmeye başladı...Sanatsal değer bırakmadı diyemezsin...Tamam belki 3 akor olayını daha önceki punk grupları yapmıştı ama Nirvana olayı bir adım öteye taşıdı , mainstream'e soktu ve gelecek nesilleri etkiledi. Olaya bu yöndende bakmak lazım...Ha Nirvana'yı seviyor musun diye sorarsan hayır derim , 2 şarkılarını severim sadece ama yaptıklarını gözardı edemem ;)