Bir defa bu forum baya saçma ve gerekiz... NIRVANA_4EVER Kardesimiz kendi sevdiği grubu savunması güzel ama böyle bir site açtığı vede insanları "özgüvenim tam" diye ignelemeye devam ettiği sürece sanırım nirvanayı sevmeyen ve hatta az birazda olsa hayrankığı olanların sevgisinini kırarak hem nirvanaya hemde kendine antipati toplamaktan baska bir basarısı olmayacak... Bu arada Nirvanayı kötüleyen arkadaslar; ne tür ve ne sekilde müzik yapılıyorsa yapılsın hala onları konusuyorsak bu sizce o grubun büyüklüğünü ve yarattığı etkiyi anlamaya yetmezmi?
Bir garaj grubun beş parasız bir anda söhrete ulaşması ve bu söhret altında ezilmesi ve ortaya koyduğu punk-rock akımının insanları etkilemesi az rastlanan birseydir... bakın akım diyorum bence nirvana sadece bir akımdı ve insanları etkiledi ama ileriye dönük hiçbir sanatsal basarı bırkmadan rock tarihinde yerlerini aldılar...