Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • NIRVANA_4ever • 21 Şubat 2006 23:09 • #494347
    "Holy_Bastard"

    Şimdi şunu söyleyeyim...Madem yapıcı eleştiri istiyorsun ,

    Nirvana'ya karşı 'boktan grup ,sevmem , müzik yapmıyorlar' falan tavrında değilim...Ama sorun şu ki Nirvana'nın müziği bana güzel gelmiyor...Sadece 'S.L.T.S' ve 'Rape Me' şarkılarını severek dinlerim...Diğer şarkılarınıda dinledim ama beni pek çekmedi...Diyebilirsin ki adamlar o 3 akorla dünyayı salladı...Haklısın , bir çok şeyin değişmesine sebep oldular ve sayıyı hakediyorlar , bende saygısızlık etme niyetinde değilim ama şunu merak ediyorum...Ben bir kaç şarkısı hariç Nirvana'yı beğenmedim , ,bu grup dünyayı nasıl salladı acaba? Zevk meselesi sanırım...

    Ama dediğim gibi ,pek sevmiyorum ama bok atma ihtiyacıda duymuyorum...Sanırım bir de metalciyim ben (her ne kadar 'metalci' demeyin diye ortaya fırlayan yeni bir kitle oluşsada...)...Daha yaşımda 18 , sanırım harbi metalci klasmanına girmek için gencim daha , daha fazla müzik dinlemem gerekiyor , ama özentide değilim...Son olarak , Bütün Genellemeler Yanlıştır...


    İşte budur abi.Benim beklediğim yorum budur.Saygı duyarım.
Bu konunun tüm mesajları