NIRVANA_4EVER arkadasım zaten benim nirvana için övdüğüm ve tekrarlağım seyleri bana tekrarlıyorsun... bastan okurmusun yazıyı...
bu arada sanat dersen ben buna heavy metal dinle derim git ve led zeppelin, black sabbath, deep purple, ıron maiden ve metallica dinle ...
ve hala benim tekrarladıklarımın dısında, beni düsüncemden dönderecek bir sey demedin..
Ben sana grup kimseyi etkilemedi, kendi tarzını yaymadı demedim ki sanatsal olarak pek bir sey yapmadı dedim... sonuçta bir akım bunu ben dedim ben diyene kadar bu tezlerini kimseye dememiştin hep insanların dediklerini tersledin ama artık insanları düsüncelerinden döndürecek seyler söyle. Sen bile çok bilmiş havasındasın... Ama ben seni hala bu çaban için destekliyor ve inanıyorum ki bu forumu açmasan nirvanannın daha çok seveni olacaktı.