Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metalciyiz Abi Hadi Gel Nirvana'ya b*k atalımda herkez Anlasın

  • sonco • 18 Şubat 2006 14:55 • #494150
    ehe ehe... bende özenti sayılıyorum demek ki; çünkü nırvana ya acayip sinir oluyorum.. özellikle 4ever gibi sevenleri olupta böyle saçma sapan bi topic açtığı için daha da gıcık oldum.. allah rızası için bi müzik sewer kilitlesin şu saçma topiği
Bu konunun tüm mesajları