ya ne salak topic bu. Banane senin tanıdığın bi kaç gerzeğin söylediği laflardan. Mal mal topicler ya aşın artık bunları kurtulun şu özentilikten kendiniz olun işinize bakın. Dedikleri lafa niye bakyosun sen müziğine bak.Kimseyi sallamak zorunda değilsin.Nirvananın sözlerine bak sana ne anlatıyor.Ulan zerre bi b*ktan çakıyorsanız bende bi daha Slayer dinlemem. OOOFFHH!!!!!